TV & Bredband
Föreningen har sedan 2015 ett kollektivt förhandlat avtal för TV och bredband via Telia för samtliga lägenheter till stor kostnadsfördel. Tjänsten kallas Telia Triple Play och ingår tills vidare i månadsavgiften. Det som ingår är följande:
– Telia Bredband 1000/1000
– Telia TV & Streaming, kanalpaket Lagom
– Telia Telefoni
Varje enskild lägenhetsinnehavare är kund hos Telia, vilket gör att eventuella frågor ska ställas till Telias kundtjänst på telefon 90 200, eller via telia.se/mitt-telia – där det också är möjligt att göra individuella tillval.
Nedan följer informationsblad samt instruktioner för att byta enheter.
- Info Byte av digital-TV-box.pdf
- Byte av ID-koder TV-box.pdf
- Byte av router Bredband.pdf
- Info TV Lagom.pdf
- Info Bredband 1000-1000.pdf
Upplever ni problem med Wifi-signalen och hastigheten? Läs gärna igenom detta dokument för mer hjälp hur du kan uppnå en starkare Wifi- signal och hastighet.
För övriga frågor vänligen kontakta Telias generella kundtjänst, telefon 90 200.