TV & Bredband

Föreningen har sedan 2015 ett kollektivt förhandlat avtal för TV och bredband via Telia för samtliga lägenheter till stor kostnadsfördel. Tjänsten kallas Telia Triple Play och ingår tills vidare i månadsavgiften. Det som ingår är följande: 

– Telia Bredband 1000/1000
– Telia TV & Streaming, kanalpaket Lagom 
– Telia Telefoni  

Varje enskild lägenhetsinnehavare är kund hos Telia, vilket gör att eventuella frågor ska ställas till Telias kundtjänst på telefon 90 200, eller via telia.se/mitt-telia – där det också är möjligt att göra individuella tillval. 

Nedan följer informationsblad samt instruktioner för att byta enheter. 

Upplever ni problem med Wifi-signalen och hastigheten? Läs gärna igenom detta dokument för mer hjälp hur du kan uppnå en starkare Wifi- signal och hastighet.

För övriga frågor vänligen kontakta Telias generella kundtjänst, telefon 90 200.